Toblerone
Шоколад Toblerone виробляють в столиці Швейцарії, яку нерідко називають містом ведмедів. Згідно з поширеною в цих краях легендою, Берн отримав свою назву завдяки герцогові Бертольду V Церінгенского, що вирішив назвати місто «на честь» першого вбитого на полюванні звіра. Ним виявився ведмідь.
Виробники шоколаду Toblerone вплели назву міста і легенду про ведмедя в свій логотип. Якщо придивитися до гори, яка випереджає напис, то можна розгледіти зображення звіра, який стоїть на задніх лапах.
Пітсбургський зоопарк
До схожому прийому вдалися і творці логотипу Питтсбургского зоопарку. У ньому заховані відразу два зображення, помітити які вдається не відразу. Праворуч від дерева дизайнери помістили лева, а ліворуч – горилу. Причому обриси тварин перетинаються з іншими елементами логотипу – деревом і птахами.
Baskin Robbins
Раніше один з головних девізів мережі кафе-морозива Baskin Robbins звучав так: «31 смак – один на кожен день». Згодом цифру, що символізує різноманіття асортименту, вплели в логотип компанії – її утворюють рожеві частини букв «B» і «Р».
Formula 1
Гармонійно вплетена цифра і в логотип міжнародних змагань «Формула-1». Одиниця прихована в просторі між буквою «F» і червоним прапором.
FedEx
У логотипі американської компанії FedEx, що здійснює поштові та кур’єрські послуги, криється, мабуть, найвідоміший у світі дизайнерський «секрет». Придивіться – простір між літерами «Е» і «X» утворює стрілку. Вона символізує два основних принципи роботи компанії – швидкість і точність.
За цю особливість логотипу компанія за роки свого існування отримала більше 40 нагород.
Vaio
Підрозділ компанії JIP, що належить до 2014 року Sony, займається випуском комп’ютерів. В їх цікавому логотипі зашифровано відразу два послання. Хвиля символізує «аналоговий сигнал», а одиниця і нуль – «цифровий».
Toyota
Багато хто порівнює логотип японської автомобілебудівної корпорації Toyota з головою ковбоя в капелюсі. Насправді він являє собою стилізоване вушко голки з протягнутої в нього ниткою. Це своєрідний натяк на минуле компанії, що займалася в період свого становлення ткацькими верстатами.
Проте є у логотипу і ще один маленький секрет. Окремі його частини становлять літери слова «Toyota». Переконайтеся самі.
Continental
Не менш вигадливий і в той же час простий знак є у виробника шин і автокомпонентів Continental. Один з головних продуктів компанії дизайнери вплели в логотип. Літери «С» і «О» представляють собою зображення шини в перспективі.
У логотипі популярного інтернет-сервісу Pinterest, користувачі якого можуть колекціонувати вподобані зображення і «приколювати» їх до своєї онлайн-дошок, захована голка. Придивіться до букви «P» – саме її гостра ніжка і стилізована під голку.
Hyundai
Багато схильні думати, що логотип корейського конгломерату Hyundai – перша буква його назви, не більше.
Насправді буква «Н» символізує двох людей, потискують руки (з одного боку – клієнт, з іншого – представник компанії).
Amazon
Криється невеликий секрет і в логотипі сервісу з продажу товарів повсякденного попиту Amazon. Букви «А» і «Z» немов з’єднані стрілкою. Насправді таким чином дизайнери вписали в логотип «посмішку», що символізує привітність і доброзичливість всіх працівників компанії.
LG
Головний символ логотипу південнокорейського виробника електроніки LG – стилізоване обличчя усміхненого людини. Згідно з офіційним опису бренду, ця композиція вказує на прагнення компанії підтримувати «людські» відносини з усіма клієнтами.
У той же час в Мережі ось вже багато років логотип LG порівнюють з особою героя комп’ютерної гри Pac-Man
Coca-Cola
У логотипі Coca-Cola, здавалося б, немає нічого особливого. Однак у простому червоному написі все ж причаївся незвичайний символ. Придивіться до сусідять буквах «О» і «L». Між ними можна розгледіти прапор Данії.
Цю особливість логотипу відомої компанії помітили співробітники датського рекламного агентства McCann Copenhagen. Згодом Coca-Cola використовувала «датський прапор» під час своєї рекламної кампанії в Данії.
До речі, на відміну від багатьох інших компаній Coca-Cola за всю свою історію жодного разу не змінила логотипу. Дизайнери вносили лише невеликі стилістичні правки, в іншому знак виробника залишався незмінним.
джерело http://www.anews.com/
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.